Introduktion.

Hej alla,
mitt namn är Elin och jag är vän med Kayla. Vi har tillsammans bestämt att jag ska hjälpa henne här på bloggen, så när Kayla inte kan uppdatera så får ni stå ut med mig, funkar det?
Jag själv älskar Little mix och kämpar för att få dem till Sverige, det vore en dröm.
Jag började älska dem fyra små sötsakerna i början av året. Det var en tjej som jag följde på Twitter som älskade dem och länkade en massa med dem, så jag bestämde mig för att lyssna på deras singel Cannonball och har älskat människorna sedan dess. 
 


 
 

Kommentarer
Heart Ella

Hur får man Little Mix till Sverige aså vad måste man göra? Skulle gör vad som hälst för att så dem hitt. ♥

2012-09-01 @ 18:11:28
URL: http://forevermeella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback