Little Mix - Red Planet

En av tjejernas låtar "Red Planet" läckde ut på youtube (hela versionen) i går, vilket är jätte synd och tråkigt såklart. Man ska ju respektera att tjejerna har satt ett datum då vi får höra hela albumet och alla sångerna från början till slut. Och vi ska ju även vara tacksamma att vi faktiskt fått höra en del av varje låt på iTunes.
Men jag måste ju erkänna att jag inte kunde hålla mig borta när hela min twitter var full med tweets från vad alla tyckte om låten, ni får lyssna om ni vill. 
 
 
Om ni lyssnar i början så har tjejerna bekräftat att gitarr riffet i början på introt är taget och ska likna introt från "Don't Let go", en av låtarna dem uppträdde med i X-Factor (inte bara en gång, utan två).
Lyssna på den här.
 
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback